Blogin aloitusteksti: Kuka mä oon?



No niin tästä lähtee ensimmäinen postaus! Jes! Olen tosiaan jo pitkään miettinyt, että pitäisi luoda oma blogi tai sivu, johon kirjoittaa omia mielipiteitä eri asioista, joihin haluaa tosi paljon ottaa kantaa ja lisäksi jakaa kuvia, joita on ottanut tässä vuosien mittaan. Oikeastaan jo jonkin aikaa tämä oli mielessä, mutta ei vaan ollut aikaa tehdä blogia. Tuntui, että on tosi palava halu kirjoittaa ja sitten ajattelin, että nyt mä luon sen blogin, ja vihdoin ja viimein se syntyi! Kaikki on vielä aika uutta ja en tosiaankaan osaa käyttää tätä Bloggeria vielä, mutta pikkuhiljaa tässä opitaan! Joten pahoittelut siitä, uusi ihana potentiaalinen lukijani, jos teksti tai joku muu ei näy sivulla! Kärsivällisyyttä kaikille...

Kuka minä sitten oikein olen? Olen Siirappikoski vaikka oikealta nimeltäni Noora, käytän tuota nimeä lähinnä "toimittaja-nimenä", eli sillä nimellä voitte minua blogissa kutsua, kirjoitan sillä nimellä tänne. Nimi on yksinkertaisestikin sen verran erikoinen, että kerron siihen liittyvän stoorin: Kaikki alkoi hiihto retkestä mökillä: olen ollut jo pienestä lähtien innokas esiintyjä ja höpöttely kameran edessä oli jo luontaista, niinpä isäni joka kuvasi hiihtämistäni ja sen jälkeisiä analyysi-haastatteluja jostakin keksi, että hei sinähän olet toimittaja Siirappikoski, mistä tämä loistavanlainen nimi jäi historiaan. Se on säilynyt mukana tähän päivään asti. Eli aika legendaarinen nimi vai mitä sanotte? ;)

Ja vaikka jo omassa profiilissa kerron, mistä tykkään, laitan vielä tähän jotain harrastuksiani: eli tosiaan videoiden kuvaaminen on yksi intohimoni, joten alun perin ajattelin, että pitäisikö tehdä vlogia tai perustaa ihan youtube-kanava, mutta tämä kirjoittaminen tuntui aluksi omalta jutulta, tämä on jotenkin suojatumpaa, videoissa tuntuu, että koko maailma näkee sinut, ja kirjoittaminen puolestaan on turvallisemman tuntuista. Mutta jos joku haluaa, voisin laittaa kuvien ohella tänne videonkin, joissa voisin puhua! Lisäksi harrastan valokuvausta, eli kuvia kaikesta mitä on tullut räpsittyä, laitan varmaan tänne. Jos on jokin erityinen toive tietynlaisesta kuva- postauksesta, kertokaa ihmeessä kommentteihin, niin katsotaan että toteutanko sen! Ja myös tanssia harrastan, se on ollut jo pienenä tärkeä harrastus. Eli kaikin puolin voisin sanoa olevani todella luova tyyppi, tykkään siis vielä näyttelemisestä, piirtämisestä, kirjoittamisesta tietty ja laulaminen lähinnä karaoke plus Barbie-nukkejen keräily, ovat lähellä minua.


Eikö siinä ollutkin jo tarpeeksi tekstiä? En oikeastaan itse ajatellut kirjoittavani noin paljon itsestäni, mutta luulen, että näin alkuun siinä oli ihan sopivasti. Nyt kyllä jännittää tämän julkaiseminen, mutta katsotaan miten käy! Tosiaan, jos teillä on jotain ideoita, mitä haluaisitte minun kirjoittavan tai kuvaavan, muutenkin mitä haluaisitte nähdä, niin kirjoittakaa se tuonne kommentteihin! Eli tervetuloa lukemaan elämästäni, toivon että pystyn jakamaan omia mielenkiinnon kohteitani just sinulle, ja toivon, että saat siitä jotain positiivista elämääsi. :)

Aurinkoista kesää juuri sinulle toivottaen Siirappikoski




Tässä vielä eilisen kuvauspäivän satoa: tämmöinen ykköspoiminta on tämä kuva, jossa osoitan sormella linnunkakkaa. Se putosi lehdelle suoraan pääni vierestä, joten voitte uskoa, että olin hieman hädissäni siitä kakkaisiko lintu päähäni.

Kommentit

  1. Kiva kun löytyy muitakin uusia bloggaajia! :) Ihan mielenkiinnolla odotan että mitä sun blogiin ilmestyy kunhan pääset vielä enemmän vauhtiin! :) Tosiaan sähän voit kuvata niitä videoita vaikka blogiinkin, ei tarvii luopua kokonaan siitä videokuvauksesta! :) Niistä tulis kivoja erikoispostauksia!

    https://taruanuelina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon kommentista! :) No joo, oon kyllä miettiny et vois tehdä video-postauksiakin, että tulee vähän molempia, tekstiä ja puhumista tähän blogiin. Mukavaa että odotat tulevia postauksia innolla, on hyvä kuulla välillä kommenttiakin tästä että joku tosiaan lukee näitä! :D

      Poista

Lähetä kommentti

Moikka, olen iloinen, jos jätät kommentin, mutta muista kommentoida asiallisesti ja positiivisesti :)

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Collecting & Catching Barbie: Jill Barbie Fashionista

Mistä aiheista teille kirjoitan

Elokuva-arvostelu: Disney Moana